Wczytuję...
Jak kupować taniej?
O nas
Koszt Transportu
Regulamin
Gwarancje i Bezpieczeństwo
Kontakt
Dla Gastronomii
Kuchnia
Nakrycie Stołu
Ogród i Taras
Promocje Miesiąca
Świat Dziecka
Utrzymanie Domu
Wyprzedaż

Gwarancje i bezpieczenstwo

Każda przesyłka wysyłana z naszego magazynu jest sprawdzana i pakowana przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące, sprawdzamy czy towar nie jest uszkodzony i czy nie posiada wad fabrycznych. Dopiero po takiej kontroli paczka jest pakowana. Każda paczka jest dokładnie oklejana firmową taśmą z logo naszej spółki i jest to plomba przesyłki.

Dlaczego Twoje zakupy wysyłamy przesyłką Kurierską?

Ponieważ przesyłki kurierskie gwarantują szybką, komfortową i najbardziej bezpieczną formę dostawy.


Zgłoszenie na powyższych zasadach uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu kurierowi lub w najbliższym oddziale firmy kurierskiej i wraz z kurierem spisanie protokołu szkodowego, na którym wyszczególniony zostanie towar uszkodzony, ułatwi Sprzedawcy rozpatrzenie reklamacji i zwiększy możliwość przyspieszenia załatwienia procedury reklamacyjnej w ramach ustawowego, wskazanego niżej terminu. Po przesłaniu przez Kupującego oryginału protokołu (emailem (skan), lub pocztą na adres: "Dominus Marek Szybisty i Spółka" Spółka jawna ul. Różana 9, 75-220 Koszalin.) i jego otrzymaniu przez nas , wyślemy w terminie 5 na nasz koszt te elementy, które zostały uszkodzone.
W przypadku kiedy stwierdziłeś brak któregoś z zamawianych produktów, prześlij informację o tym fakcie na adres allegro@dominus-agd.pl.
W przypadku kiedy którykolwiek z produktów ma znamiona wady fabrycznej np.: niedomalowany wzór na talerzu itp. prześlij o tym informację na adres wskazany w zdaniu poprzedzającym wraz ze zdjęciem przedstawiającym wadę.
Jeżeli otrzymana przez Ciebie paczka ma znaczne uszkodzenia taśmy firmowej (plomby) które wskazywałoby na ingerencję w zawartość przesyłki innych osób, to odmów odbioru przesyłki, a następnie podpisz 'Protokół szkody' z kurierem (każdy kurier ma obowiązek posiadać taki dokument) wpisując przyczynę nieodebrania przesyłki jako: 'Naruszenie taśmy firmowej i opakowania'. Oryginał protokołu prześlij do naszej firmy (emailem (skan), lub pocztą nasz adres: "Dominus Marek Szybisty i Spółka" Spółka jawna ul. Różana 9, 75-220 Koszalin. Po otrzymaniu protokołu wyślemy w terminie 5 dni Twoje zamówienie jeszcze raz.
"Dominus Marek Szybisty i Spółka" Spółka jawna, ul. Różana 9, 75-220 Koszalin       KRS 0000417924, NIP: 669-24-38-246, Regon: 320322931
Projekt i realizacja: Phantasma.pl